معرفی انواع ریبون پرینتر

آشنایی با انواع ریبون پرینترها

معرفی انواع ریبون پرینتر

آشنایی با انواع ریبون پرینترها

معرفی انواع ریبون اولیس

انواع ریبون اولیس

 در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع ریبون اولیس آشنا سازیم با ما همراه باشید.

ریبون تک رنگ اولیس

با استفاده از ریبوت تک رنگ اولیس می توان بر روی انواع کارت های پی وی سی شخصی سازی نمود. این دسته از ریبون ها توانایی چاپ بر روی کارت های خام سفید و رنگی PVC را دارند.

ریبون رنگی اولیس

منظور از ریبون رنگی اولیس YMCKO: پنل (Yello- y) زرد و قرمز (magenta-M) و آبی (CYAN-C) و پنل مشکی (BLACK-K) و لایه محافظ چاپ (OVERLAY-O) برای مقاوت بیشتر روی کارت کشیده می شود.
به وسیله این ریبون قادر خواهید بود کارتهای پی وی سی (PVC) را تمام رنگی چاپ کنید. از این ریبون ها برای چاپ انواع کارت های پی وی سی نظیر کارت پرسنلی و کارت شناسایی کاربرد دارد.

ریبون مشکی اولیس KO

این ریبون به دلیل مقاوت بیشتر نسبت به ریبون مشکی (K) مناسب است و برای کارتهای بانکی و وفاداری بیشتر استفاده می شود. با داشتن یک لایه محافظ (Protective layer) می تواند ماندگاری خوبی برای پنل مشکی ایجاد کند

ریبون اسکرچ اولیس

این ریبون ها جهت چاپ اسکرچ بر روی اطلاعات امنیتی مانند پسوورد در کارت های پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد. ریبون اسکرچ اولیس دارای ماندگاری بالایی بوده و بسیار با کیفیت می باشد. با استفاده از این ریبون اسکرچ می توان بر روی تمام کارت های خام سفید و رنگی پی وی سی استاندارد پوشش اسکرچ را درج نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.